🎉 Nowy projekt, nowe możliwości! VISUS VR otrzymuje dofinansowanie na stworzenie produktu „Kreator Generator”! 💡🧪
Z dumą informujemy, że Visus VR Sp. z o.o. uzyskał dofinansowanie w ramach działania 1.2 Działalność B+R+I przedsiębiorstw, na podstawie umowy FEWIM.01.02-IP.02-0016/24/00. Nasz nowy projekt nosi nazwę: „Kreator Generator” 🔧🧠
📌 Czym się zajmiemy?
1️⃣ Badaniami nad stworzeniem innowacyjnego produktu i analizą możliwości jego wdrożenia
2️⃣ Rozwojem – stworzeniem prototypu oprogramowania i jego testowaniem w oparciu o 4 Regionalne Inteligentne Specjalizacje 📊
3️⃣ Opracowaniem modułu wdrożenia innowacji oraz zgłoszeniem patentowym 📑🔍
👥 Do kogo kierujemy nasze rozwiązanie?
✅ Instytucje rządowe i samorządowe
✅ Szkoły, uczelnie, placówki edukacyjne
✅ Trenerzy, edukatorzy i firmy szkoleniowe
✅ Duże firmy z sektorów: przemysł, technologia, zdrowie, bezpieczeństwo
✅ Szpitale, kliniki i placówki medyczne
✅ Agencje kreatywne: PR, marketing.
📊 Wartość projektu: 297 744,63 zł
💶 Wkład Funduszy Europejskich: 232 056,70 zł
To kolejny krok w stronę nowoczesnej, cyfrowej edukacji i wsparcia inteligentnych branż przyszłości! 🌍🔬

🛡️🔐 Kolejne wsparcie dla rozwoju technologii Visus VR! 🚀
Z dumą informujemy, że Visus VR Sp. z o.o. otrzymał dofinansowanie na realizację projektu „Zastosowanie mieszanej i rozszerzonej rzeczywistości (MR/AR), automatyzacja i zapewnienie cyberbezpieczeństwa dla symulacji Visus VR” w ramach priorytetu FEWM.01 GOSPODARKA na podstawie umowy FEWM.01.12-IP.02-0088/24-00 🔧🧠💡
🎯 Cele projektu:
1️⃣ Zakup i wdrożenie systemów cyberbezpieczeństwa
2️⃣ Zapewnienie pełnej dostępności cyfrowej naszych rozwiązań
3️⃣ Zakup nowoczesnego sprzętu komputerowego i niezbędnych urządzeń💻
4️⃣ Licencje i oprogramowanie wspierające rozwój symulacji MR/AR 🕶️
Dzięki temu projektowi:
✅ Podniesiemy jakość i bezpieczeństwo oferowanych usług
✅ Usprawnimy cyfrowe środowisko szkoleń
✅ Ułatwimy dostęp osobom wykluczonym
✅ Wprowadzimy automatyzacje w procesie tworzenia naszych symulacji
✅ Wprowadzimy szkolenia w rozszerzonej rzeczywistości
🎯 Grupy docelowe naszych rozwiązań to m.in.:
🏛️ Administracja publiczna
🎓 Szkoły, uczelnie i ośrodki edukacyjne
🏢 Firmy szkoleniowe i edukatorzy
🏥 Placówki medyczne i uczelnie zdrowotne
🏭 Duże firmy z branż technologii, produkcji i bezpieczeństwa
🎯 Agencje kreatywne, badawcze i marketingowe
💰 Całkowita wartość projektu: 1 593 070,17 zł
🇪🇺 Wkład Funduszy Europejskich: 854 688,63 zł

🚀 Visus VR zdobywa wsparcie w ramach programu Start-ups are us – EdTech!
Z ogromną dumą informujemy, że nasz startup Visus VR Sp. z o.o. bierze udział w programie wsparcia dla innowacyjnych startupów edukacyjnych w ramach projektu Start-ups are us, realizowanego na podstawie umowy FENG.02.29-IP.02-0022/24! 🙌
🎯 Celem programu jest rozwój i internacjonalizacja innowacyjnych projektów EdTech. Realizujemy intensywne szkolenia w Polsce oraz aż 4 misje wyjazdowe do:
🇦🇪 Zjednoczonych Emiratów Arabskich
🇺🇸 Stanów Zjednoczonych Ameryki
🇸🇬 Singapuru
🇬🇧 Wielkiej Brytani
Podczas wyjazdów:
🤝 nawiązujemy kontakty z inwestorami i instytucjami wsparcia biznesu,
🎤 bierzemy udział w międzynarodowych konferencjach i targach,
🌎 poznajemy startupowe ekosystemy z całego świata.
🧠 Szacowana wartość udziału Visus VR w projekcie: 200 000 zł
To kolejny krok w naszej misji tworzenia innowacyjnych, immersyjnych narzędzi szkoleniowych VR, które rewolucjonizują edukację i przygotowują ludzi do działania w realnych sytuacjach
📍 Śledźcie nas na:
🌐 www.facebook.com/visusvr
📲 @visusvr
#VisusVR #StartupSuccess #EdTech #StartupsAreUs #innowacje #edukacja #internationalexpansion #polishtech

Mamy to – otrzymaliśmy dofinansowanie w ramach Concordia Design Accelerator! 🎉
Z ogromną radością informujemy, że nasz startup znalazł się w gronie wybranych projektów i uzyskał wsparcie w prestiżowym programie Concordia Design Accelerator! To dla nas ogromne wyróżnienie i szansa na dynamiczny rozwój. 💡✨
Dzięki udziałowi w programie:
✅ Otrzymaliśmy finansowanie – 377.088,46 zł na rozwój naszego innowacyjnego rozwiązania Quizzly VR 🎯
✅ Nawiązaliśmy relacje z partnerami biznesowymi – co otwiera przed nami nowe możliwości wdrożeń i współpracy 🤝
✅ Rozwijamy nasz produkt w intensywnym programie akceleracyjnym – który pomaga nam zabezpieczyć i ulepszyć Quizzly VR i dostosować go do różnych sektorów 📈
✅ Zaczynamy współpracę z Urzędem Miasta Poznania i tam przeprowadzimy pierwsze wdrożenie naszego produktu.
To kolejny krok w naszej misji, by rewolucjonizować edukację i szkolenia w technologii VR.
Concordia Design Accelerator to program wspierający startupy w rozwoju ich innowacyjnych pomysłów, współfinansowany przez Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), w ramach projektu Startup Booster. Skupia się na projektach z obszarów takich jak e-commerce, Przemysł 4.0 czy social impact. Uczestnikom programu oferuje możliwość współpracy z mentorami, inwestorami oraz kluczowymi partnerami biznesowymi. 💪
Śledźcie nas, bo to dopiero początek! 🚀

Stworzyliśmy produkt: medyczny meatverse – interaktywne symulacje medyczne, które łączą 3 immersyjne technologie wirtualnej rzeczywistości: interaktywną aplikację VR, film sferyczny 360 stopni 3D oraz film 180 stopni 3D odtwarzane za pomocą lekkich i mobilnych gogli VR do użytku osobistego lub grupowego
Celem podstawowym produktu było stworzenie środowiska metaverse VR, w którym po zanurzeniu się w środowisku wirtualnej rzeczywistości udzielamy pierwszej pomocy, ratownictwa oraz uczymy jak zachować się w kryzysowych sytuacjach z świata realnego. Nawet jeśli mamy podstawy z pierwszej pomocy lub BHP to w sytuacji zagrożenia lub niebezpieczeństwa (wypadek, widok krwi dotyk obcego człowieka) zapominamy jak należy postępować zgodnie z procedurą lub wytycznymi. Nasz produkt pozwala użytkownikowi zanurzyć się stopniowo od interaktywnych filmów 360 stopni 3D lub 180 stopni 3D do stworzonych przez nasz symulacji i światów.
VISUS VR Sp. z o.o.
realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich nr POPW.01.01.02-28-0032/20
„Nauka pierwszej pomocy, ratownictwa i edukacji zdrowotnej – bez wychodzenia z domu lub w Twojej firmie. Immersyjne narzędzie szkoleniowe z wykorzystaniem połączonych 3 form wirtualnej rzeczywistości: interaktywnej i immersyjnej aplikacji VR, filmu sferycznego 360 stopni 3D i filmu 180 stopni 3D”
Cel projektu:
Stworzenie nowego narzędzia szkoleniowego, które jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku szkoleń pierwszej pomocy i edukacji zdrowotnej, jak również na sytuację pandemii i konieczność realizacji szkoleń zdalnych – przystosowanie produktu do e-learingu i self learningu. Celem dodatkowym projektu jest zmiana postawy świadków wypadków aby więcej Europejczyków mogło przeżyć i czuć się bezpiecznie. Wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości sprawi, że pierwsza pomoc, ratownictwo i edukacja zdrowotna staną się
bardziej atrakcyjne i efektywne. Nauka będzie o wiele bardziej przyswajalna dla szkolących się, a także pozwoli na oswojenie się im z warunkami panującymi w czasie nagłych zdarzeń zagrożenia zdrowia i życia.
Produkt będzie wykorzystywany jako przedmiot licencji dla innych firm i osób prywatnych jak również podczas szkoleń
prowadzonych przez naszą spółkę. Produkt już na etapie MVP kształtuje się atrakcyjnie dla odbiorców.
Dofinansowanie projektu z UE: 854.402,34zł
Wartość projektu: 1.149.350,00zł
Efektem projektu będzie stworzenie interaktywnej i immersyjnej aplikacji VR, filmu sferycznego 360 stopni 3D i filmu 180 stopni 3D, która jest odtwarzana za pomocą gogli VR.
Realizowany jest w ramach umowy o dofinansowanie nr RPWM.01.03.01-28-0001/18-00 w ramach osi priorytetowej 1- „Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur” działanie 1.3 – „Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości)” poddziałanie 1.3.1 – „Inkubowanie przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Platforma startowa dla nowych pomysłów współfinansowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020, oś priorytetowa 1: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, poddziałanie 1.1.1.
